Totes les notícies

Informació preinscripció i matrícula 2020-2021

Benvolgudes famílies,

amb la intenció de donar-vos a conèixer el nostre Projecte Educatiu, hem previst reunions informatives i una Jornada de Portes Obertes

REUNIONS INFORMATIVES

Tenim previstes les següents reunions informatives:

• 22 de gener, a les 15.00h, reunió informativa i visita per l’escola.
  • 5 de febrer, a les 15.00h, reunió informativa i visita per l’escola.
  • 4 de març, a les 15.00h, reunió informativa i visita per l’escola

Cal concertar cita prèvia al telèfon 932801023, o bé a l’adreça escola@taber.cat

JORNADA DE PORTES OBERTES

• 21 de març, de 10.00 a 12.00h, JORNADA DE PORTES OBERTES. Visita de les famílies a l’escola, que inclou l’acompanyament dels/de les mestres i de famílies de l’escola.

A l’apartat de matrícula 2020-2021 de la web trobareu informació actualitzada.

Anem a patinar sobre gel!!!

2n patinatge

Dilluns 16 de desembre els nens i nenes de 2n vam anar a patinar sobre gel. Va ser molt divertit, vam anar a la pista de gel de l’Illa Diagonal, hi havia uns pingüinets i unes petites balenes que ens ajudaven a mantenir-nos drets, alguns nens i nenes ja eren tot uns experts! Vam poder gaudir d’un matí diferent amb una activitat molt nadalenca!
Esperem tornar l’any que ve!!!!

Veure totes les fotos

Juguem amb la llum i el color al Cosmocaixa

IMG_3041Aquest any els alumnes de 6è hem visitat el ComoCaixa per fer un taller sobre la llum i el color.
Allà ens han explicat la diferència entre diversos conceptes i hem pogut comprovar-los de primera ma a través de la realització d’experiments. Així hem après que vol dir còncau-convex, reflexió-refracció i hem entès com veuen els animals, entre d’altres coses.
Finalment hem pogut gaudir de la visita lliure per les diferents exposicions que hi havia al museu.
Anar al CosmoCaixa ens encanta!

La cursa de les escoles 2019

IMG_4409El 18 de novembre, els alumnes de sisè de l’escola vam participar a la cursa de les escoles del barri organitzada per Can Caralleu. Aquest any ha estat la onzena edició.
La sortida era a la plaça Sarrià i vam fer un recorregut de 2,5 quilòmetres que travessava el barri i continuava pel parc de l’Oreneta fins arribar a Can Caralleu.
Ens ho vam passar molt bé fent esport amb els companys i les altres escoles i sobretot, vam poder fer la cursa al nostre ritme.

Explorem l’Eixample de Barcelona

IMG20191107111953El 7 de novembre, 6è ha realitzat una visita guiada per l’Eixample de Barcelona. En aquesta ruta hem descobert com va ser dissenyada aquesta part de Barcelona inicialment i com ha anat canviant amb el pas del temps.
També hem pogut gaudir d’una ruta pel passeig de Gràcia, on hem localitzat algunes de les cases modernistes de la manzana de la discòrdia que hem estat investigant al projecte Patrimonia’m.
Quin goig caminar per Barcelona gaudint de la historia de la nostra ciutat!

Matí de Castanyada!

DSC_0119El dijous 31 d’octubre, els nens i les nenes de 1r, 2n i 3r vam fer uns tallers de tardor per celebrar la Castanyada….i el “Halloween”.
Hi havia 8 tallers, un de mandales amb elements de la natura, un de fer guirnaldes amb fulles seques pintades, un d’estampació de fruites i fulles de tardor, un de decorar carbasses, un de decorar mandarines, un de transformar castanyes en petits animalons, un de fer màscares mexicanes del dia dels morts i, per últim, un on s’hi explicaven contes de misteri!
Ha estat un matí ben profitós i divertit, on vam treballar tots i totes junts/es. I a la tarda… vam menjar castanyes i panellets!!!!

Hem anat al ZOO!

Hem anat al zoo.

Ens han explicat moltes coses dels conills i dels micos.

Hem vist altres animals.

Hem menjat tots junts i també hem tingut temps per jugar una estona

Visita al Planetari

La setmana passada els nens i nenes de quart vam anar al Cosmocaixa a visitar el Planetari, ja que ho treballarem a classe.
Abans de l’activitat vam visitar la sala Univers per experimentar i tocar ciència. Sabíeu que es pot tocar un trosset del planeta mart?
Un cop al planetari vam  aprendre moltes coses sobre els planetes, el Sol, la Lluna i les constel·lacions. Vam aprendre que l’estrella que brilla més és l’estrella polar i que els noms dels dies de la setmana provenen dels noms dels planetes, el sol i la lluna.
Vam aprendre moltes coses i ens ho vam passar molt bé.