- Heu d’omplir el formulari per cada flll/a i persona (pare, familiar, tutor) que hagi de rebre els comunicats.
- Us donarem d’alta a una llista de correu electrònic que correspon a l’any de naixement del vostre fill o filla. Per exemple, comunicats.2004@taber.cat
- Només cal que us doneu d’alta un cop i cada any rebreu els missatges del curs que us correspon.
- Així que feu l’alta rebreu un missatge de benvinguda al grup. Si no el rebeu és possible que hagueu escrit malament la vostra adreça o el missatge hagi anat a la carpeta de correu brossa (SPAM). Si en 24 hores no heu rebut el missatge torneu-vos a donar d’alta.
- Si heu canviat d’adreça de correu electrònic o un dels vostres fills repeteix curs només cal que us doneu de baixa i us torneu a donar d’alta al formulari.
- Per donar-vos de baixa heu de seguir les instruccions que trobareu al peu de tots el missatges que rebreu.
- Si utilizeu un compte de Google (no ha de ser necessariament una adreça de gmail) penseu que aquest compte pot estar associat a més d’una adreça de correu. Si a l’enviar el formulari el sistema us informa que ja esteu donats d’alta és probable que us donéssiu d’alta amb una altra adreça associada al mateix compte Google.
- En cas de problemes podeu contactar amb la comissió web web@taber.cat